EN HELT PERFEKT DAG

Har haft en av de i särklass bästa dagarna här i London, och inte nog med det var det min sista dag jag spenderade med Fanny. Då mamma, pappa, farmor och farfar åkte hem i lördags var jag återigen ensam i söndags och finns det ett sätt att göra situationen bättre på så är det såklart att sätta sig på första bästa tåget till Kennington! Fanny och jag spenderade kvällen med att äta pad thai på restaurang, följt av att kolla på Håkans konsert från förra året med glass och hemmakväll-godis i knät. Skypeade även med saknade My <3

Då det var bank holiday, alltså röd dag, i England igår så var vi lediga och började dagen med att äta frukost på ett franskt café i covent garden. Vi hyrde sedan varsin cykel och trampade iväg från Trafalgar Square, förbi Buckingham Palace och ner till Hyde Park där vi hyrde trampbåt och trampade runt ute på sjön i parken i en halvtimma och matade svanar. Att jag inte gjort detta tidigare? Hyde Park är absolut ett av de finaste ställena i London, och området vid sjön är helt idyllisk!
Vi tog sedan en buss till Southbank och tog ett spontant besök på Sea Life Centre och hälsade på hajar! Har aldrig varit där innan, så det var jättemysigt och helt klart värt att besöka om man har någon timma över. Det var jättefint uppbyggt och man hade väldigt lätt att se alla djur de hade. 
Vi hoppade sedan på ett par cyklar igen och cyklade runt Westminster, St James' Park och runt områden vi knappt ens visste om. Hela dagen var fantastiskt helt enkelt, ett värdigt avslut på mitt livs hittills största äventyr med hon som gjort dem till de bästa.
EN
 
livet som au pair | |
Upp