1 MARS

Ny månad, mars är här! Det känns som att när mars kommer så är våren påväg på riktigt - vilket känns bra!

Får även ta och gratulera min lilla mormor som fyller år idag ❤

Idag står plugg på schemat, men vad som gör det så mycket roligare är att jag får sällskap av Karolina! Tanken är att hon ska hjälpa mig med en labb, blir spännande kan jag lova.
Träningen för dagen är avcheckad vilket är lika skönt som alltid. Fördelen med detta jobb och denna vardag är absolut att jag har förmiddagen fri vilket innebär det bästa jag vet - morgonträning!

Jag hoppas i alla fall på en bra mars i år! Saker att se fram emot är bland annat:
1: Studsmatteland med Fanny och My
2: Träffa saknade Evelina igen som kommer tillbaka till London på besök ❤
3: Hajk med Fanny och My i någon liten by någonstans i England
 
Mer än så har jag inte planerat, men håller tummarna att jag får massa fler roliga saker att fylla helgerna med! Dessutom räknar jag ner och kommer allt närmre tills när jag och Jakob åker till Skottland och att mamma, pappa, farmor och farfar kommer hit. Can't wait! 💖

livet som au pair | |
#1 - - Birgitta%2525252520Hansson:

Tack för hälsning söta du!! Vi har haft det så bra! Hoppas labb.lektionen gick bra. Kram kram

Upp