VÅRKONSERT, BIOMYS OCH EN SLAPP SÖNDAG

Summerat väldigt kort skulle man kunna beskriva min helg precis så. I fredags följde jag med min värdfamilj till Effingham för att Rachel hade vårkonsert. Hon sjunger i två körer på skolan och det var helt enkelt dags för deras vårkonsert såhär innan påsk. Så i dryga timman satt vi och lyssnade på massa ostämda fioler, lite pianoplink, blåsorkestrar och en massa körer. Trots att Rachel bara stod på scen 3 gånger var det en mysig timma.

Tog mig sedan en lång löptur i skogen i lördags morgon innan det var dags att möta upp My en sista gång i London. Usch vad sårgligt det låter. Hennes tid här är slut och på lördag morgon åker hon tillbaka till Sverige, så vi hade en sista heldag tillsammans i lördags då vi gick runt och kollade i lite butiker, åt god lunch och såg den nya "beauty and the beast" på bio. Äntligen fick jag se den, SÅ himla bra film! 10/10 helt klart!
Blev sedan promenad längs southbank och middag i form av chokladpudding och frukt på ett Pret. Som vi sa så började det och slutade med Pret. Kommer alltid förknippa Pret med dig nu Mysan <3
 
Söndagen blev en riktig slappdag då jag hade en massa pugg att deala med. Men blev en br kväll då det blev middag och filmkväll hos Marissa, och även massa mys med hennes värdfamiljs vovve.
 
Idag har det bara varit plugg och strykning av familjens kläder på schemat. Usch, ingen beundrare av måndagar. Vill bara att tre veckor ska ticka iväg fort, för då är jag i Skottland. Kämpa!
livet som au pair | |
Upp